یک ایده باید بتواند در کنار بدعت و زیبایی پاسخی همزمان از خواسته های شما و مخاطبان امروز و فردای شما به دست دهد

  •  
  • توانمندی های بخش
  • طرح و نگارش کمپین های ۳۶۰ درجه
  • تحقیقات بازار
  • تعیین ایده های اصلی ارتباطی
  • تدوین و پرداخت استراتژی تبلیغات برند
  • تعریف و بسط کاراکتر و پرسونای برند
  • کپی رایتینگ | نگارش شعار سناریو و نریشن
  • خلق نام برند.
  • تعریف پروموشن های خلاق
  • طراحی ایونت ها
  • طراحی رویکردهای گیمیفیکیشن

 

ایده ی محوری قلب تپنده ی هر کمپین تبلیغاتی است که تمامی کانسیتهای طراحی و اجرا پیرامون آن شکل می گیرند. یک ایده باید بتواند در کنار بدعت و زیبایی پاسخی همزمان از خواسته های شما و مخاطبان امروز و فردای شما به دست دهد.

در اتاق فکر هرمس هر کمپین و برنامه ارتباطی مستقل از نوع رسانه در روند استراتژی، پرداخت و سپس ایده پردازی می شود. در این بستر و با گردهم آوری خواسته های شما و مخاطبان تان (در بریف مشتری)، تحقیق، بررسی و تحلیل رقبا پیام های اصلی استخراج میشوند تا بریف خلافه شکل بگیرد. سپس ایده پردازی می شود. در این بستر و با گردهم آوری خواسته های شما و مخاطبان تان (در بریف مشتری)، تحقیق، بررسی و تحلیل رقبا پیام های اصلی استخراج میشوند تا بریف خلافه شکل بگیرد. چارچوب استراتژیک به وجود آمده ایده ی محوری را به وجود می آورد که با بسط آن ایده های گوناگون در زمینه های مورد نیاز شکل خواهند گرفت.

ایده های توسعه یافته پس از پرداخت توسط ایده پردازان بار دیگر توسط کارشناسان بازاریابی و تبلیغات با استراتژی آغازین مطابقت داده می شوند تا در مسیری درست توانایی انتقال به بازار را در قالبهای گوناگون رسانه با بالاترین بازدهی

این ترتیب فرآیندها در اتاق فکر هرمس به گونه ای پیش میروند که علاوه بر برقراری ارتباط درست مخاطبان از زبان برند به زبان مشترک با مشتری می رسند

این چارچوبها هستند که پرداخت و اجرای درست و موثر را مهم تر از رویای موجود در ذهن می کنند.